top of page

Iron-Atmo-Fuzzy-Swells



Při ambientním swellingu nejraději používám fuzz pedály, a to i 2 fuzz pedály za sebou.

Protože se můžu pořádně vyřádit s rozsahem gainu, takže dynamika a vzrušení mohou být obrovské!

Delay je pro mě při dělání swellů nutností, někdy zapojím i mírnou chorusovou modulaci.

A pak rád používám reverb, nebo dokonce dva.

Jeden z nich je tak trochu normální plate reverb s nějakým pre-delayem.

Druhý je opravdu dlouhý, hutný, široký a plný vibrací, také s nějakou modulací.

V tomto případě jsem použil SMR Toys N-1 Fuzz pedál do svého RAT distortion/fuzz do svého mírně přebuzeného Hohner Orgaphon (německý zesilovač ve stylu Plexi).

Pro Post-FX jsem použil svůj plug-in Audified ToneSpot Electric pro to regulérní FX a plug-in Linda Audio IronVerb pro tu extra atmosférickou zvukovou kulisu.


IronVerb bude oficiálně vydán již brzy!

Pokud máte zájem, nezapomeňte se přihlásit k odběru newsletteru Audified!

Bude tam nějaká zaváděcí sleva.

Plug-in IronVerb již používám ve své produkci několik měsíců a jsem z něj nadšený!


Zpět k vlnám... ;)

No, já už léta používám k těmto povinnostem volume pedál, takže se teprve učím používat potenciometr hlasitosti na kytaře pro swells.

Mám v plánu tyhle druhy swellů používat ve svých produkcích častěji.

Dá se z toho udělat opravdu bohatá zvuková stěna s dynamickými pohyby na rampě!

Když začnu dělat swelly, okamžitě mě to inspiruje ke skládání nové hudby.

Možná jsem divný, ale je to tak!

Používáš při psaní hudby swells?

Nebo jsi jimi už otrávený?

Kdo je známý tím, že swelly hodně používá?

Já ani nevím...

Řekni mi to!

:)


Ať vás provází múza!

bottom of page